Τα  Gayhellas & G-Life σας παρουσιάζουν το Boy Of The Month Αυγούστου!

Misha...Simply the best! |Boy of the Month | August 2011


Ο Misha είναι η πρώτη μας επιλογή για το Boy of the Month. Κάτοικος Αθηνών με ρίζες από Ρωσσία. Ειλικρινής αυθόρμητος, με ένα ακαταμάχητο χαμόγελο, μας μίλησε για αυτόν  και εμείς σας τον παρουσιάζουμε.

Μέσα σε ένα πολύ μεγάλο βιογραφίκο για την ηλικία του (33χρ) 13 φορές πρωταθλητής Ελλάδος σε διαγωνισμούς latin American dance, συνεργασία με πρακτορεία modeling ως make up artist and hair artist.
Ασχολείται χρόνια με την ενόργανη γυμναστική και με το kick boxing, και έχει κάνει φιλανθρωπικη έκθεση φωτογραφίας για τα παιδιά της Αφρικής που πάσχουν από aids.

Γεμάτος θετική ενέργεια και παρόλο που το αγαπημένο του είναι το "When I'm Good, I'm Good But When I'm Bad  I'm Better", σε κερδίζει από το πρώτο κιόλας λεπτό που τον συναντάς!



Στα «πιστεύω» του έχει πως ένας άνθρωπος πρέπει πάνω από όλα να τα έχει καλά με τον ευατό του και να ξέρει να αγαπά και να αγαπιέτε. Να μπορεί να σέβετε τον άλλον και να τον σέβετε και αυτός. Οταν έπεσε στην κουβέντα η λέξη ψώνιο με αποστόμοσε λέγοντας 

"Κοίτα... Για να είσαι ψώνιο πρέπει να το κατ' έχεις το άθλημα. Εγώ είμαι αυτός που είμαι, έχω περάσει πολλά, έχω ζήσει και ζω καλά στη ζωή μου, χωρίς να είμαι μίζερος και έτσι τα βλέπω όλα θετικά!"

Είσαι υπέρ της σχέσης ή υπέρ του one night stand;

"Είμαι υπέρ και των δύο. Αν δεν έχουμε κάνει one night stand δεν μπορύμε να εκτιμήσουμε και να σεβαστούμε μια σχέση."

Αυτή την εποχή είσαι σε σχέση;

"Είμαι single εδώ και 3 χρόνια."

Με το night life πώς τα πας;

"Με καλή παρέα, αλλά χωρίς υπερβολές. Δυο φορές το μήνα ώστε να μην κουράζει κιόλας"

Αν καποιος θέλει να σε γνωρίσει από κοντά... που σε βρίσκει;

"Συνήθως... τους βρίσκω εγώ, αλλά αν κάποιος το θέλει θα με βρεί. Θέληση να υπάρχει!"

Τι θα ήθελες να πείς σε αυτούς που θα διαβάσουν την κουβέντα μας;

"Να δεχτούν τον ευατό τους όπως είναι. Δε γίνεται ούτε να αρέσουμε σε όλους ούτε να προσπαθούμε να μοιάσουμε στα «θέλω» του άλλου ζώντας δανεικές ζώες.
Είμαστε εδώ για να δώσουμε και να πάρουμε αγάπη χαρά πάθος καψούρα…ζήστε το!"

Misha σε ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο Boy of the Month