Ο τρεις φορές παντρεμένος μεγιστάνας, Donald Trump, ο οποίος αποτελεί υποψήφιος πρόεδρος Δημοκρατίας για το 2012, δήλωσε την αντίθεση του σχετικά με τους ομοφυλόφιλους γάμους και την "ανεξήγητη" ισότητα που υπάρχει σ' αυτούς. Μιλώντας στη O'Reilly Factor αυτή την εβδομάδα, δήλωσε καταφατικά την άρνηση σου για τα άπλετα δικαιώματα που δόθηκαν στα ομοφυλόφιλα ζευγάρια. «Είμαι εναντίον αυτού", είπε ο Trump. "Απλά δεν νιώθω καλά γι 'αυτό, και αισθάνομαι αυτήν άρνηση σχετικά με τους ομοφυλόφιλους γάμους. Είμαι σαφώς εναντίον τους".

Παρ΄όλα αυτά συνέχισε λέγοντας: "Η άρνηση στους γκέι γάμους δεν είναι «μεγάλο θέμα», ούτε το θέμα της ισχύουσας νομοθεσίας για τα πολιτικά δικαιώματα των ομοφυλοφίλων. Η χώρα μας έχει να αντιμετωπίσει πολύ πιο σοβαρά προβλήματα. Δεν νομίζω ότι ο πρόεδρος εκλέγεται για να ασχολείται με τέτοιου είδους θέματα αποκλειστικά. Το αν θα βγει νόμος που θα είναι υπέρ των ομοφυλόφιλων γάμων οι όχι ποσώς με ενδιαφέρει. Εγώ καίγομαι γι΄άλλα πιο σοβαρά ζητήματα!..."

Σε συνέντευξη του στις αρχές Μαρτίου όταν ρωτήθηκε για το αν τα ομοφυλόφιλα άτομα πρέπει να έχουν πρόσβαση στα ίδια αστικά οφέλη απέφυγε να απαντήσει ξεκάθαρα αν και το έκανε λέγοντας "όχι" επιφυλακτικά. άφησε όμως ένα μικρό ενδεχόμενο τα πράγματα να καλυτερέψουν δίνοντας διπλωματικά την απάντηση: "Δεν μπορώ να έχω απόλυτα σωστή άποψη πάνω στο θέμα ως αυτή τη στιγμή όμως θα έλεγα "όχι". Είμαι εναντίον των ομοφυλόφιλων γάμων και των ίσων πολιτικών οφελών για τους ομοφυλόφιλους."