Βαφτίστηκε 'Why Not' και απευθύνεται στην προσοχή ενός τμήματος των καταναλωτών με υψηλή αγοραστική δύναμη. Τα χαρακτηριστικά και η τιμή του, μοναδικά.
Στον κόσμο του κρασιού συχνά μιλούν πολύ για την ανάγκη να 'συντονιστούν' ο τομέας της εμπορίας και της προώθησης. Όταν πρόκειται για παράδειγμα για την αφήγηση μιας ιστορίας που θα τραβήξει την προσοχή του καταναλωτή και θα προσπαθήσει να αναδείξει τα ποικίλα αμπελοτόπια της Αργεντινής ως ένα επιπλέον μεγάλο προτέρημα.
Ωστόσο, στην αναζήτηση νέων προϊόντων, μια ομάδα επιχειρηματιών από τη Μεντόζα προχώρησαν ένα βήμα παραπέρα και δημιούργησε τον πρώτο αφρώδη 'gay friendly αφρώδης οίνος' της Αργεντινής: το ολοκαίνουργιο 'Why Not'.
Παράγεται σύμφωνα με τη μέθοδο Charmat από Pinot Noir σταφύλια, με ένα μικρό άγγιγμα Chardonnay.
Πέρα από τα χαρακτηριστικά του ίδιου του προϊόντος, Το πιο εντυπωσιακό είναι, ακριβώς, η όλη ιδέα που περιστρέφεται γύρω από αυτό το μπουκάλι, αφού η ετικέτα αναδεικνύει τα πρόδηλα χρώματα της ομοφυλοφιλικής κοινότητας. 
Η  Erica Reverter, η νεαρή υπεύθυνη επιχειρηματίας αυτού του σχεδίου, εξήγησε στο 'wines & Wineries' πως όλα γεννήθηκαν όταν σπούδαζε συμβουλευτική στο Ινστιτούτο Οίνων της Μεντόζα. "Στο πλαίσιο ενός διαγωνισμού, έπρεπε να βρούμε μια πώληση και φαινόταν σε μας μια πρωτότυπη πρωτοβουλία που θα στοχεύει σε αυτόν το τομέα, καθώς στον κόσμο του κρασιού σε γενικές γραμμές οι άνθρωποι δεν σκέφτονται συνήθως τους γκέι ως καταναλωτές, με το δικό τους γούστο και τις ανάγκες τους".
Η ιδέα κέρδισε τελικά τον διαγωνισμό και ήταν θέμα μηνών να φύγει από τη 'φοιτητική' φάση και να περάσει στην υλοποίηση: Έχουν μείνει μόνο τα χαρακτηριστικά στις ετικέτες και περίπου 1.600 μπουκάλια σύντομα θα διατεθούν σε ξενοδοχεία, μπαρ και εστιατόρια στο Μπουένος Άιρες, με μια τιμή που θα είναι γύρω στα $ 80.
Η ιδέα του 'Why not'
Για να εξηγήσει την αισθητική της ετικέτας, λέει ότι καθορίζει την εικόνα της μάρκας, τονίζοντας η  Reverter ότι "τα γράμματα θα σχηματίζουν την gay σημαία υπερηφάνειας. Για μας ήταν κλειδί τα οπτικά στοιχεία της ετικέτας, γιατί είναι αυτό που προσδιορίζει το προϊόν και  θα καταφέρει τους αυριανούς καταναλωτές να εξοικειωθούν με το προϊόν, να το νιώσουν δικό τους ".
Όσο για το όνομα το οποίο επέλεξε, η επιχειρηματίας διαβεβαίωσε ότι "ποτέ δε θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε κάτι που θα είχε μια συγκεκριμένη σημασία. Βρήκαμε μια πολύ καλή ιδέα ότι ο κάθε ένας από εμάς μπορεί να ταυτιστεί με αυτό το ερώτημα και ότι ο καθένας έχει τη δική του απάντηση, ανάλογα με την κατάσταση στην οποία πίνεται το κρασί".
Και ενώ είναι αφρώδης, για τη Reverter 'gay friendly αφρώδης οίνος', από την σκοπιά της, "το επίκεντρο υπερβαίνει τις ετικέτες. Στοχεύουμε περισσότερο στη 'λειτουργία G' της ζωής: Τον ηδονισμό, την καλή κοινωνία, το στυλ, τις αισθήσεις στην απόλαυση". 
Και αυτή είναι η έννοια της 'απόλαυσης'. Τι θα κάνει κανείς αύριο, "οι στόχοι είναι ανοιχτοί και τα αιτήματα του μέλλοντος και γι αυτό προσπαθήστε για όλα εκείνα που βλέπετε στη ζωή με αυτόν τον τρόπο, πέρα από τη σεξουαλικότητα".
Μοντέρνο προφίλ
Όσο για τις σημειώσεις γευσιγνωσίας η φίρμα 'Wines & Bodegas' με το γούστο τους δημιούργησαν αυτήν την ετικέτα του κρασιού που παράγεται από τον παραγωγό κρασιού Mauricio Veggeti, ο οποίος βρήκε ένα στυλ για τους αφρώδεις οίνους σύγχρονο, που πίνεται μαλακά και πιο εύκολα, αφήνοντας μόνο ένα μικρό μέρος της επίγευσης του κλασσικού αφρώδους.
Στην όψη έχει ένα χρώμα σαν του σολομού, ενώ χρυσίζει λίγο. Οι φουσκαλίτσες είναι λεπτές. Στη μύτη αυτό το αφρώδες απέχει πολύ από το να είναι έντονο: οι κλασικές μυρωδιές του φρυγανισμένου ψωμιού και της ζύμης είναι μάλλον αδύναμες και δίνουν τη θέση τους στο τυπικό άρωμα του Pinot Noir, που κυριαρχείται από τα κόκκινα φρούτα, αν και τίποτα δεν υπερτονίζεται. Τα πάντα είναι σε ίση δόση.
Στο στόμα παρουσιάζει ένα μάλλον σωστό επίπεδο οξύτητας το οποίο, χωρίς μια ισχυρή αίσθηση του ανθρακικού αερίου, δίνει μια γεύση σίγουρα ωραία στο στόμα, με τελείωμα μιας μεσαίας επιμονής.
Για το μέλλον, τα επιχειρηματικά σχέδια είναι πολλά: την επέκταση της γραμμής στα απλά κρασιά και την εξαγωγή αυτού του προϊόντος σε χώρες όπως η Ισπανία και οι Ηνωμένες Πολιτείες. Η πρόκληση φαίνεται μεγάλη, αλλά ... Γιατί όχι;