Για τα ναρκωτικά, για την κατάθλιψη που πέρασε, την απόπειρα αυτοκτονίας, αλλά και την ομοφυλοφιλία που του έχει σημαδέψει τη ζωή μίλησε ο σκηνοθέτης Κωνσταντίνος Γιάνναρης στο περιοδικό "People".

«Ήμουν 13 όταν συνειδητοποίησα την ομοφυλοφιλία μου» αποκάλυψε ο γνωστός σκηνοθέτης, συμπληρώνοντας ότι έχει νιώσει στο πετσί του το ρατσισμό, αφού και ο αδελφός του είναι gay. «Είχα κοντά μου κάποιους φίλους, ακόμη και καθηγητές. Οι γονείς μου αναγκάστηκαν να το αποδεχτούν-μετά το κλάμα, το σπαραγμό και τον όλο ορυμαγδό, μερικά χρόνια μετά. Ποτέ όμως δεν μας έδιωξαν από το σπίτι».

Η δυσκολότερη περίοδος της ζωής του, ήταν αυτή της εφηβείας: «Ήταν μια πολύ έντονη περίοδος με τα προβλήματα του ρατσισμού, της απομόνωσης και της κατάθλιψης. Παράλληλα όμως ήταν και μια περίοδος παθιασμένη και πολύ σεξουαλική».

Δεν κρύβει επίσης ότι έχει κάνει χρήση ναρκωτικών, αλλά κυρίως δεν διστάζει να αποκαλύψει πώς πήρε την απόφαση να τα σταματήσει. «Το να κάνει κάποιος extreme πράγματα για πολύ καιρό είναι μπανάλ. Από ένα σημείο και μετά, η πρέζα, η κόκα, η ηρωίνη το ecstasy, το αλκοόλ, δεν σου προσφέρουν τίποτα και πρέπει να τα σταματάς.»

Ο Κωνσταντίνος, εκτός των παραπάνω, έχει κάνει και απόπειρα αυτοκτονίας. «Θα πρέπει να ήμουν γύρω στα 15…Η ανάγκη να σε προσέξουν οι άλλοι σε οδηγεί συνήθως σε τέτοιες καταστάσεις. Όταν αυτοκτονήσω θα το κάνω για τα καλά και όχι παιδιάστικα».

Στην ερώτηση αν σκέφτεται να αυτοκτονήσει, απαντά: «Εάν υπάρχει ένα σοβαρό θέμα και υποφέρω από σωματικούς πόνους, τότε δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να συνεχίσω να είμαι στην ζωή».

Τέλος, ομολογεί ότι έχει πάρει και αντικαταθλιπτικά χάπια. «Είμαι απόλυτα ευτυχισμένος. Μέρα με την μέρα με αγαπάω όλο και περισσότερο».