Στην αποκάλυψη πως είναι ομοφυλόφιλος προχώρησε ο Άντον Χιζέν, γιος του παλιού ποδοσφαιριστή της Λίβερπουλ, Γκλεν. Ο Σουηδός, ο οποίος επίσης ασχολείται με το άθλημα και αγωνίζεται σε ομάδα της τέταρτης κατηγορίας στη χώρα του, αναφέρθηκε δίχως ενδοιασμούς στη σεξουαλική του ταυτότητα.

Ο 20χρονος παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό «Offside» και παραδέχθηκε ότι πιθανόν όσα είπε να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην καριέρα του.

«Αυτό που έχω βιώσει, είναι να ενδιαφέρεται κάποια ομάδα για την απόκτησή μου, όμως όταν ο προπονητής μαθαίνει πως είμαι γκέι, όλα αλλάζουν. Αλλά αυτό είναι δικό τους πρόβλημα, όχι δικό μου. Δεν είμαι διατεθειμένος να συνεχίσω έτσι. Είμαι ποδοσφαιριστής και ομοφυλόφιλος. Εάν παίζω καλά, κανείς δεν πρέπει να ασχολείται με το αν μου αρέσουν κορίτσια ή αγόρια», τόνισε ο νεαρός παίκτης.

Ακόμη και στην πιο ανεκτική απέναντι στη διαφορετικότητα σουηδική κοινωνία, δεν έχει υπάρξει προηγούμενο ποδοσφαιριστή που να παραδέχεται πως είναι γκέι.