
Η γνωστή Σουηδική αλυσίδα, επέλεξε να προχωρήσει σε αυτή τη διαφήμιση, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την οργάνωση Parks. Η οργάνωση έχει ως στόχο την καταπολέμηση κάθε μορφής διάκρισης, περιλαμβάνοντας και διακρίσεις κατά ΛΟΑΤ ατόμων, σε μεγάλες εταιρείες.
Η νέα αυτή διαφήμιση έχει προκαλέσει σάλο στη γειτονική μας Ιταλία και αντιδράσεις όπως το άρθρο του δημοσιογράφου Andrea Indini, στην εφημερίδα Giornale , η οποία ανήκει στον επιχειρηματικό όμιλο του Ιταλου πρωθυπουργού και μεγιστάνα των ΜΜΕ, Silvio Berlusconi. Στο άρθρο του ο δημοσιογράφος προσπαθεί να πείσει τους αναγνώστες ότι στόχος της εταιρείας είναι να μιλάει ο κόσμος για αυτή και είναι καθαρά εμπορικός.
Εμείς θα πούμε απλά ότι την αγαπήσαμε τη νέα αυτή καμπάνια της ΙΚΕΑ και θα απαντήσουμε στα διάφορα ομοφοβικά άρθρα, αυτό το οποίο απάντησαν και πολλοί ιταλοί bloggers « Έλα, δε το ξέραμε ότι η διαφήμιση έχει ως στόχο να μιλάει ο κόσμος για αυτή. Εσείς το ξέρατε ;
»Δείτε και το διαφημιστικό σποτ της ΙΚΕΑ το οποίο κυκλοφόρησε το 2010 στην Αυστρία και το οποίο αγαπούμε πολύ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου