Η σχέση της ΙΚΕΑ με τα ΛΟΑΤ άτομα είναι μακροχρόνια και γνωστή. Εδώ και χρόνια η γνωστή Σουηδική αλυσίδα δεν έχει πρόβλημα να κάνει διαφημίσεις ειδικά για το ΛΟΑΤ αγοραστικό κοινό.  Η νέα της διαφήμιση για την κάρτα ΙΚΕΑ family δε μας κάνει να μένουμε με το στόμα ανοιχτό από την έκπληξη επειδή επεικονίζει ένα gay ζευγάρι. Αυτό το οποίο αποτελεί την έκπληξη είναι ότι η νέα της διαφήμιση  με gay ζευγάρι να διαφημίζει την κάρτα της family και με το σλόγκαν «Είμαστε ανοιχτοί σε κάθε οικογένεια» κυκλοφόρησε στην Ιταλία, όπου η αναγνώριση των ΛΟΑΤ δικαιωμάτων είναι ακόμα ταμπού, ενώ ούτε λόγος για gay οικογένειες.
Η γνωστή Σουηδική αλυσίδα, επέλεξε να προχωρήσει σε αυτή τη διαφήμιση, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την οργάνωση Parks. Η οργάνωση έχει ως στόχο την καταπολέμηση κάθε μορφής διάκρισης, περιλαμβάνοντας και διακρίσεις κατά ΛΟΑΤ ατόμων, σε μεγάλες εταιρείες.
Η νέα αυτή διαφήμιση έχει προκαλέσει σάλο στη γειτονική μας Ιταλία και αντιδράσεις όπως το άρθρο του δημοσιογράφου Andrea Indini, στην εφημερίδα Giornale , η οποία ανήκει στον επιχειρηματικό όμιλο του Ιταλου πρωθυπουργού και μεγιστάνα των ΜΜΕ, Silvio Berlusconi. Στο άρθρο του ο δημοσιογράφος προσπαθεί να πείσει τους αναγνώστες ότι στόχος της εταιρείας είναι να μιλάει ο κόσμος για αυτή και είναι καθαρά εμπορικός.
Εμείς θα πούμε απλά ότι την αγαπήσαμε τη νέα αυτή καμπάνια της ΙΚΕΑ και θα απαντήσουμε στα διάφορα ομοφοβικά άρθρα, αυτό το οποίο απάντησαν και πολλοί ιταλοί bloggers « Έλα, δε το ξέραμε ότι η διαφήμιση έχει ως στόχο να μιλάει ο κόσμος για αυτή. Εσείς το ξέρατε ; 
»Δείτε και το διαφημιστικό σποτ της ΙΚΕΑ το οποίο κυκλοφόρησε το 2010 στην Αυστρία και το οποίο αγαπούμε πολύ.