Η παγκόσμια πρωταθλήτρια στο άλμα εις ύψος, Σουηδέζα Kajsa Bergqvist, άφησε τον άνδρα και απέκτησε γυναίκα σύντροφο.
Μέσα από έναν μακρό και ένδοξο αγώνα, η Kajsa Bergqvist από τη Σουηδία επισκίασε τους ανταγωνιστές της στο άλμα εις ύψος.Τόσο στο εθνικό πρωτάθλημα, στο παγκόσμιο και στους ολυμπιακούς, έλαβε μετάλλια σε μια καριέρα στην οποία κατέχει και το ρεκόρ των 2,08 μέτρων.
Και τώρα, η Bergqvist ξαναβρέθηκε στο προσκήνιο, έστω και αν δεν έχει πηδήξει πάνω από το αγωνιστικό επίπεδο, από το 2008.

Χώρισε από τον Måns Herngren με τον οποίο ήταν παντρεμένη για τρία χρόνια και αποκάλυψε πως είναι λεσβία. Η σύντροφός της είναι τώρα η Kristina και χαίρεται τη νέα της ζωή.
- Είμαι πολύ χαρούμενη που η Kristina και εγώ είμαστε ζευγάρι. Είμαστε τρελά ερωτευμένες η μία με την άλλη και έχουμε μια υπέροχη σχέση. Ποτέ όμως μέχρι τώρα δεν έχουμε μιλήσει για αυτό - είπε η Kajsa Bergqvist στο QX.
Ενώ εκείνη δεν ανακοίνωνε τίποτα για τη νέα της ζωή μέχρι τώρα, ο πρώην της σύζυγος ήταν αυτός που νωρίτερα αυτόν το μήνα δήλωσε ότι η σχέση του με το πρώην αστέρι των σπορ, είχε τελειώσει.
Στη σουηδική τηλεόραση επιβεβαίωσε την 'απόλυσή' του και είπε πως η κατά το παρελθόν η σχέση μεταξύ των δύο γυναικών δε θα μπορούσε να περιγραφεί ως φιλία.. 
Έφτασε ακόμα να εξηγήσει η Kajsa Bergqvist πως δεν ένιωθε λεσβία, μέχρι που γνώρισε τη νέα της φίλη.
-  Όταν γνώρισα το Mans, τον ερωτεύθηκα τρελά. Δεν ένιωθα ούτε αμφιφυλόφιλη, ήμουν ετεροφυλόφιλη και πολύ ερωτευμένη. Δεν είναι πως σκέφτομαι, "αχ κακομοίρα μου, ζούσες μέχρι τώρα σε ένα ψέμα και επιτέλους βρήκες τη θέση σου". Νιώθω λεσβία όπως ένιωθα ετεροφυλόφιλη όταν ήμουν με τον άντρα μου, είπε η ευτυχισμένη Kajsa Bergqvist.