Η υπουργός οικονομικών της Αυστραλίας, η οποία είναι ομοφυλόφιλη, ανακοίνωσε τη γέννηση του πρώτου παιδιού αυτής και της συντρόφου της. Το παιδί θα λέγεται Αλεξάνδρα.

Η Penny Wong είπε πως η σύντροφός της, Sophie Allouache, γέννησε την κόρη τους το πρωί της Κυριακής, μια εβδομάδα μετά από την πρωτοποριακή ψηφοφορία από το αυστραλιανό Εργατικό Κόμμα για να υποστηρίξει επίσημα τον ισότιμο γάμο.
Δήλωσε: "Η Sophie και εγώ είμαστε ανείπωτα ευτυχισμένες, είναι απλά πανέμορφη. Σα νέες γονείς, δεν έχουμε ξανανιώσει κάτι παρόμοιο.
Η πρωθυπουργός μου έδωσε μια μικρή άδεια και ευελπιστώ να βάλουμε σε μια τάξη τα πρώτα σημαντικά πράγματα στη ζωή, όπως το τάισμα, την αλλαγή πάνας και τον ύπνο του μωρού".
Το ζευγάρι πρωτοανακοίνωσε την εγκυμοσύνη της Allouache τον Αύγουστο, λέγοντας πως χρησιμοποίησαν σπερματέγχυση από δότη και ευχαριστούσαν το βιολογικό πατέρα "που τους έδωσε την ευκαιρία να μεγαλώσουν μαζί ένα παιδί".
Η πρωθυπουργός της Αυστραλίας, Julia Gillard, η οποία προσωπικά αντιτίθεται στη νομιμοποίηση του γάμου των gay, αλλά επέτρεψε στο κόμμα της να ψηφίσει εναντίον της σε αυτό το θέμα, δήλωσε όταν είχε ανακοινωθεί η εγκυμοσύνη: "Η Penny Wong είναι συνάδελφός μου και επίσης φίλη μου για πολλά χρόνια. Είμαι λοιπόν πολύ χαρούμενη για αυτήν και τη σύντροφό της Sophie, καθώς ανυπομονούν για το μωρό τους και τη νέα φάση της ζωής τους.
Είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχουν ισχυρές αντίθετες απόψεις στην κοινωνία για το γάμο ανθρώπων του ίδιου φύλου. Έχω διατυπώσει τη δική μου γνώμη".