την πρόσφατη εξομολόγησή του σχετικά με τις ομοφυλοφιλικές του προτιμήσεις, o Ρίκι Μάρτιν προκάλεσε το έντονο ενδιαφέρον των Media. Όμως δεν είναι ο πρώτος που μίλησε για ένα τόσο προσωπικό θέμα ανοιχτά. Ακολουθούν και άλλοι σταρ που έχουν κατά καιρούς κάνει κάτι ανάλογο:

Η Σίνθια Νίξον με την αγαπημένη της, Κριστίν Μαρινόνι.

Η Μιράντα του «Sex and the City» μπορεί να δήλωνε πως «Η αισθηματική μου ζωή είναι ένα προσωπικό θέμα», όμως λίγο καιρό μετά δεν δίστασε να κάνει γνωστή τη σχέση της με την Κριστίν Μαρινόνι. Μάλιστα, τον Μάιο του 2009, η Σίνθια Νίξον ανακοίνωσε σε επίσημο event πως εκείνη και η αγαπημένη της πρόκειται να παντρευτούν: «Έχω ένα μυστικό να σας αποκαλύψω. Τον προηγούμενο μήνα, η αγαπημένη μου και εγώ αρραβωνιαστήκαμε. Και έχω ένα όμορφο δαχτυλίδι για να το αποδείξω», δήλωσε η 43χρονη ηθοποιός.


Ο Μάικλ Στάιπ με το σύντροφό του.

Ο τραγουδιστής των R.E.M. μίλησε ανοιχτά για τις ομοφυλοφιλικές του ερωτικές προτιμήσεις τον Μάιο του 2001 στο «Time Magazine»: «Δεν μιλούσα γι’ αυτό, όχι γιατί θεωρούσα πως είναι κάτι απόλυτα προσωπικό μου, αλλά γιατί με είχαν κάνει να είμαι δειλός σε σχέση με αυτό».


Η Πατρίσια Φιλντ.

Πατρίσια Φιλντ
Η ελληνικής καταγωγής στιλίστρια του «Sex and the City» έχει δηλώσει: «Δεν έχω κολλήματα σχετικά με τη σεξουαλικότητά μου. Στη δουλειά μου δεν θεωρώ τον εαυτό μου ούτε γυναίκα ούτε άντρα. Όλοι στη βιομηχανία του θεάματος είναι gay, οπότε -αν μη τι άλλο- θα έλεγα ότι αυτό σχεδόν αποτελεί πλεονέκτημα».

Ο Νιλ Πάτρικ Χάρις.
Ύστερα από χρόνια σχετικής φημολογίας, ο 36χρονος Αμερικανός ηθοποιός δήλωσε το 2006 στο περιοδικό «People»: «Είμαι ένας συμφιλιωμένος με τη σεξουαλικότητά του gay άνδρας».

Ο Θίοντορ Ρέιμοντ Νάιτ και ο σύντροφός του.

Με μια ανακοίνωσή του στο περιοδικό «People» το 2006, ο σταρ του «Grey's Anatomy» δήλωσε πως είναι ομοφυλόφιλος, δίνοντας τέλος στις φήμες που από καιρό κυκλοφορούσαν γύρω από το όνομά του: «Υποθέτω ότι υπάρχουν κάποιες απορίες σχετικά με τη σεξουαλικότητά μου και θα ήθελα να δώσω ένα τέλος σε όλη αυτή την ανούσια φημολογία. Αν και προτιμώ να κρατώ την προσωπική μου ζωή για τον εαυτό μου, ελπίζω το γεγονός ότι είμαι γκέι να μην αποτελεί το πιο ενδιαφέρον στοιχείο για μένα».

Η Τζόντι Φόστερ.
Οι περισσότεροι πιστεύουν πως στην πραγματικότητα η 47χρονη ηθοποιός δεν έχει μιλήσει ποτέ ανοιχτά για τις ερωτικές της προτιμήσεις, παρά τις έντονες φήμες πως είναι ομοφυλόφιλη — φήμες που ενισχύονται από το γεγονός ότι η μόνη σχέση της Φόστερ που έχει ποτέ γίνει γνωστή ήταν με τον συμπρωταγωνιστή της στο μιούζικαλ «Bugsy Malone», όταν εκείνη ήταν ακόμα έφηβη. Πολλοί πάντως θεωρούν ότι η ηθοποιός παραδέχτηκε πως είναι gay, όταν τον Δεκέμβριο του 2007, κατά τη διάρκεια της ομιλίας της σε μεγάλο event, αναφέρθηκε στην κινηματογραφική παραγωγό Σίντνι Μπέρναρντ ως «η όμορφη Σίντνι μου».

Η Έλεν ντε Τζενέρις και η Πόρσια ντε Ρόσι.

Ύστερα από σχεδόν 4 χρόνια σχέσης, η παρουσιάστρια και η ηθοποιός παντρεύτηκαν τον Αύγουστο του 2008 στο Λος Άντζελες. «Η αγάπη που νιώσαμε από τους ανθρώπους γύρω μας και η αγάπη που έχουμε μεταξύ μας έκαναν αυτή τη μέρα πανέμορφη και άκρως συναισθηματική» δήλωσαν οι δύο γυναίκες.