Ο Νίκος Αλιάγας είναι ένας άνδρας που τον θαυμάζουν και τον ποθούν τόσο οι γυναίκες όσο και οι άνδρες. Ο διάσημος Ελληνας παρουσιαστής που διαπρέπει στο εξωτερικό μίλησε σε γαλλικό περιοδικό για τους ομοφυλόφιλους αλλά και τις σεξουαλικές του προτιμήσεις.

Ο κ. Αλιάγας σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το πώς αισθάνεται που αποτελεί αντικείμενο πόθου για πολλούς γκέι απάντησε: «Κολακεύομαι από το γεγονός ότι είμαι αντικείμενο φαντασιώσεων. Έχω πολλούς φίλους γκέι και λεσβίες, και μου λένε συχνά ότι αρέσω σε γκέι άντρες. Δεν ξέρω γιατί, αλλά για μένα είναι ίδια η ευχαρίστηση του να αρέσω σε ένα αγόρι και σε ένα κορίτσι. Κολακεύομαι πολύ. Είμαι ετεροφυλόφιλος και δεν έχω τίποτα να κρύψω για τη σεξουαλικότητά μου, γιατί θα ήταν σαν να προσπαθώ να κρύψω την ταυτότητα και την προσωπικότητά μου».


Ο ίδιος ξεκαθάρισε ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα με την ομοφυλοφιλία: «Δεν υπάρχουν πολλοί παρουσιαστές, τουλάχιστον στη γαλλική τηλεόραση, που να κρύβονται. Περισσότερο αυτό συμβαίνει στους ηθοποιούς. Ομολογώ ότι με κάνει να γελάω. Τίποτα περισσότερο. Και δεν μιλάω γι' αυτό, γιατί δεν με αφορά».

Οσο για τους γάμους μεταξύ ομοφυλόφιλων και αν είναι υπέρ της υιοθεσίας παιδιού απάντησε: «Κανείς δεν μπορεί να απαγορεύσει στον οποιοδήποτε το δικαίωμα που έχει να γίνει πατέρας».