Το μεγαλύτερο σε κυκλοφορία γκέι περιοδικό της Αμερικής πρόκειται να λανσάρει την ελληνική του έκδοση το Δεκέμβριο. Την είδηση ανακοίνωσε η αμερικάνικη εκδοτική εταιρεία HereMedia, ενώ την εισαγωγή του τίτλου στην ελληνική αγορά θα αναλάβει ο εκδοτικός οίκος Γ. Πηλιούρας ΕΠΕ. Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι -αν και μεγάλο μέρος της ύλης θα μεταφράζεται κατευθείαν από την αμερικάνικη έκδοση- το περιοδικό θα περιλαμβάνει και θέματα τοπικού ενδιαφέροντος όπως “συνεντεύξεις από έλληνες σταρ, μουσική, ψυχαγωγία και ταξίδια” σε συνεργασία με “ευρωπαίους δημοσιογράφους” – χωρίς όμως να διευκρινίζεται ποιοι θα είναι οι συντελεστές. Ο προγραμματισμός είναι να εκδίδονται δέκα τεύχη το χρόνο.

Στις ΗΠΑ το Out εκδίδεται σε μηνιαία βάση από το 1992 και έχει κυκλοφορία 200 χιλιάδες αντίτυπα. Έχοντας πάρει από την αρχή την απόφαση να μη δημοσιεύει αγγελίες ερωτικών γνωριμιών, υπήρξε το πρώτο περιοδικό που κατάφερε να προσελκύσει μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες που ήθελαν να προσεγγίσουν το γκέι καταναλωτικό κοινό. Πέρα από τη “σοβαρή” δημοσιογραφία, εστιάζει κυρίως στον κόσμο του θεάματος και της μόδας, τα ταξίδια και το lifestyle. Στη διάρκεια της ιστορίας του, το περιοδικό έχει συνδεθεί και με υποθέσεις outing διασημοτήτων όπως αυτή αλλά και πιο πρόσφατα αυτή.

Εντύπωση προκαλεί πάντως η “ψήφος εμπιστοσύνης” της μητρικής εταιρείας στην ελληνική αγορά σε μια περίοδο βαθιάς οικονομικής κρίσης, με τις κυκλοφορίες των περιοδικών να έχουν πέσει στο ναδίρ και όλες τις σχετικές προσπάθειες στο παρελθόν –ακόμα και με τη μορφή free-press- να έχουν αποτύχει. Πόσο μάλλον που και η ίδια η μητρική αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα στην αμερικάνικη αγορά με απολύσεις προσωπικού,απλήρωτους συνεργάτες και την απόφαση να διανέμει το Out από κοινού με το πιο “πολιτικοποιημένο” -και παλιότερο- “Advocate”.

Η εκδοτική εταιρεία Γ. Πηλιούρας ΕΠΕ έχει ήδη εισάγει στην ελληνική αγορά αμερικάνικους τίτλους με θέμα τη διατροφή και το body-building όπως το “Rx Fitness” και το “Muscular Development”. Να υποθέσουμε λοιπόν ότι το νέο περιοδικό θα δίνει έμφαση στη γυμναστική, την εμφάνιση και την προσωπική περιποίηση – μια ακόμα βίβλος των μετροσέξουαλ όπως είναι ήδη το “Men’s Health” ; Η ελληνική εταιρεία αναφέρει πάντως ότι ενδιαφέρεται να καλύψει ένα κενό που εντόπισε στην ελληνική αγορά και ότι “με την ελληνική έκδοση του Out, η ΛΟΑΔ κοινότητα θα έχει επιτέλους το περιοδικό που έχει ανάγκη και που της αξίζει.”

Όπως και νά ‘χει, εμείς να ευχηθούμε να πετύχει το νέο περιοδικό και κυρίως να εισάγει μια εντελώς διαφορετική δημοσιογραφική αντιμετώπιση των ΛΟΑΔ θεμάτων από ό,τι έχουμε συνηθίσει μέχρι τώρα.
Πηγή: Gay Super Hero