Μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter ο ράπερ The Game, αποφάσισε να γνωστοποιήσει στο κοινό πως ο 50 Cent είναι gay.

Όλα ξεκίνησαν από μια συζήτηση στο γνωστό site κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ του The Game και του λογαριασμού της κοσμικής ιστοσελίδας tmz.com. Μέσω των tweets του, ο γνωστός ράπερ αρχικά ξεκαθάρισε:
«Κοίτα @TMZ είναι απλό: Αν είσαι gay, ας είσαι gay! Δεν έχω πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους. Μου αρέσει πολύ η μουσική του Έλτον Τζον» ενώ με δεύτερη ανάρτησή του πρόσθεσε: «@TMZ κοίτα γύρω μας, δυστυχώς εντυπωσιάζομαι όταν βρίσκω κάποιον που δεν είναι gay. O κομμωτής της κοπέλας μου είναι gay και είναι τόσο cool. Και ο 50 cent είναι gay κι αυτός είναι cool».

Βέβαια, ανεξάρτητα από τους ισχυρισμούς του συγκεκριμένου ατόμου και τις βολές κατά του 50 Cent, δεν πρέπει να παραβλέψουμε πως οι δυο τους έχουν μία κόντρα που κρατάει εδώ και αρκετά χρόνια. Και με αυτές τις δηλώσεις, προφανώς, η διαμάχη τους συνεχίζεται.

Σε πρόσφατες δηλώσεις του, ο The Game είχε αναφερθεί ξανά στο θέμα των gay λέγοντας ότι οι μόνοι ομοφυλόφιλοι που αντιπαθεί είναι αυτοί που δεν το ομολογούν ενώ σε άλλες δηλώσεις του επανέλαβε την άποψη αυτή λέγοντας: «Δεν έχω πρόβλημα με τους gay, έχω πρόβλημα με αυτούς που προσποιούνται πως δεν είναι gay».